PERSIAPAN MAJLIS PERKAHWINAN DI BCC

Persiapan majlis perkahwinan Azri & Amira 1 Disember 2018 Sirih bermadah pinang dibelah Adat diturut tersusun rapi Merisik sudah bertunang pun sudah Tiba kini majlis dinanti.. Semoga majlis hari ini berjalan lancar seperti yang dirancang.. Hubungi kami ditalian...
ANDA NERVOUS??

ANDA NERVOUS??

” Ya Allah kenapa lah tertiba laju jer jantung ni? sejuk abis tangan ni… macam mana lah kalau tergetar-getar bila lafaz nanti?tak kan nak lafaz banyak  kali kot?malu lah aduh macam mana ni?” -[monolog hati bakal pengantin lelaki]   “  Apa nak...

“Don’t Let Yesterday………….

“Don’t Let Yesterday Take Up Too Much Of Today.” – Will Rogers   Anda mencari dewan / bilik seminar / bilik mesyuarat dan etc untuk di sewa? TELEFON SALES TEAM KAMI . www.wasap.my/60136646112 ATIKA www.wasap.my/660177729701 BIBI www.wasap.my/601119905519 Izzati ....

Senarai Barang Hantaran Perkahwinan Yang Ringkas.

Senarai Barang Hantaran Perkahwinan Yang Ringkas. 1. Wang mas kahwin dan/atau hantaran 2. Barang kemas, boleh jadi cincin, rantai, gelang. 3. Senaskhah Al-Quran atau telekung atau sejadah 4. Sepasang set persalinan samada sudah lengkap atau kain pasang 5. Buah-buahan...

MEFA telah di langsungkan!

Jemput datang beramai-ramai ke BANGI PKNS sempena MEFA – Wedding Festival 16-18 Mac 2018 (10pagi – 930malam). BCC ada di booth nombor 12 dan untuk 3 hari ini BCC ada menyediakan PROMOSI untuk pakej perkahwinan.