SYARAT-SYARAT SAH PUASA

Assalamualaikum. Sedar tak sedar dah 12 hari kita menjalani Ibadah Puasa di bulan Ramadhan. Semoga kita semua sentiasa istiqomah dalam beribadah dan dipertemukan dengan malam lailatulqadar. Ameen. Walaupun dah 12 hari kita berpuasa, kami kongsikan dengan anda...
TEMUI KAMI DI WEDDING FESTIVAL

TEMUI KAMI DI WEDDING FESTIVAL

Kepada pelanggan yang dihargai temui kami di Wedding Festival Booth No 47.Jom datang beramai-ramai untuk dapatkan informasi lanjut berkaitan pakej yang kami tawarkan.Ada harga promosi menanti anda tau
ANDA NERVOUS??

ANDA NERVOUS??

” Ya Allah kenapa lah tertiba laju jer jantung ni? sejuk abis tangan ni… macam mana lah kalau tergetar-getar bila lafaz nanti?tak kan nak lafaz banyak  kali kot?malu lah aduh macam mana ni?” -[monolog hati bakal pengantin lelaki]   “  Apa nak...

MENCARI DEWAN UNTUK AKTIVITI INDOOR?BCC KAN ADA

Kami daripada pihak Bangi Convention Centre menawarkan perhidmatan sewaan dewan kepada mana-mana  organisasi  atau pihak yang ingin menganjurkan sukan/permainan/ aktiviti yang berbentuk indoor dengan kemu dahan yang terbaik pada harga yang berpatutan. Penganjuran...